5 Mart 2013 Salı

İnternette Alışveriş Kolaylığı / indirimlr.com




indirimlr.com u bilmeyen yok sanıyorum. İnternet üzerinden çok fazla alışveriş yapan biri olarak, bu siteye girip hangi online sitelerde indirim var diye bakınıyorum genelde. Denk geldiğiniz zaman, almak istediğiniz markalarda süper indirim kuponları kazanıyorsunuz.

Bilmeyenler için şöyle anlatayım. İndirimlr.com sitesine giriyorsunuz. Sonra sitenin ana sayfasında gözünüze kestirdiğiniz markanın "kupon kodunu göster" butonuna tıklayıp hem süper indirim kuponları hak kazanıyorsunuz ki alışverişinizde hemen bu kuponları kullanabiliyorsunuz, hem de site sizi alışveriş yapmak istediğiniz markanın sitesine yönlendirdiği için bir zahmetten kurtulmuş oluyorsunuz. Bir örnekle açıklayayım bunu isterseniz.
Şu anda sitede Enmoda sitesinin indirimlr.com takipçilerine özel %25 indirim kuponu var. Siteye girip "indirim kuponunu göster"e tıklıyorsunuz. İndirimlr.com sizi hemen Enmoda'nın sitesine yönlendiriyor. Açılan Enmoda sayfasının en üst bölümünde kazandığınız indirim kuponunun kodu bulunmakta. Artık tek yapmanız gereken alışverişin keyfini çıkarmak ve indirim kuponunuzu kullanmak. Üstelik siteye üye olma zorunluluğu da yok.

Ben ne zamandır Lidyana'dan takı almak niyetindeydim. Şu anda üye olan herkese tüm Lidyana takılarında %25, bazı saat markalarında ise %50ye varan indirimler kazanabiliyorsunuz. Ben sitenin verdiği indirim kuponu ile Lidyana'dan bir kaç takıyı sepete attım bile.

Gözüme kestirdiğim diğer indirim kuponu olan markalar Misspera, Altıncı Cadde ve Modanisa.
Ama bunların dışında indirim kazanabileceğiniz pek çok marka var, yapmanız gereken tek şey siteye göz atmak. Misspera indirim kuponlarınızı buraya tıklayarak elde edebilirsiniz.

Ben gidip alışverişimi tamamlayayım, bu aralar çok üzüldüm, kendimi mutlu edeyim.
Sitenin blog sayfasına uğramayı da ihmal etmeyin sakın, pişman olmayacaksınız.
Keyifli günler diliyorum :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...